Opțiuni etichetate

Valorificați fiecare conversie cu ajutorul etichetelor la nivel de site

Etichetarea automată este o funcție pe care trebuie să o activați ca să: urmăriți conversii pe site, în toate browserele; importați în Google Ads datele de conversie din Google Analytics, precum și din alte surse externe, cum ar fi sistemul de gestionare a relațiilor cu clienții CRM ; importați date despre campanii și cost din Google Ads în rapoartele Google Analytics; importați în rapoartele Google Ads valori Google Analytics despre interacțiunile pe site, cum ar fi rata de opțiuni etichetate și durata medie a sesiunilor.

opțiuni etichetate binare de tranzacționare

Din acest articol veți afla cum se activează și cum funcționează etichetarea automată. Notă: dacă doriți să urmăriți în continuare traficul Google Ads cu ajutorul etichetelor manuale, trebuie să permiteți ca etichetarea manuală valori UTM să înlocuiască etichetarea automată în Setările proprietății din contul Google Analytics.

opțiuni etichetate roboți de tranzacționare gata

Anumite browsere necesită etichetarea automată pentru a opțiuni etichetate conversiile. De ce este recomandată această opțiune Etichetarea automată este o funcție obligatorie care, atunci când este folosită împreună cu urmărirea conversiilor Google Ads sau cu Google Analytics, vă permite să opțiuni etichetate cât de eficiente sunt clicurile pe anunțuri la generarea de activități valoroase din partea clienților, cum ar fi achizițiile pe site, apelurile telefonice, descărcările de aplicații, înscrierile la buletine informative și altele.

Procesul de configurare diferă în funcție de tipul de conversii urmărite.

opțiuni etichetate program de calculator care face bani

Ca atare, primul pas este să alegeți o sursă a conversiilor, adică locul de unde provin acestea. Etichetarea automată opțiuni etichetate necesară și pentru companiile care doresc să monitorizeze conversiile offline, cum ar fi vânzările efectuate în magazinul dvs. Cum funcționează După ce un utilizator dă clic pe anunțul dvs.

opțiuni etichetate d opton opțiune binară

De exemplu, dacă un utilizator dă opțiuni etichetate pe anunțul pentru www. Dacă ați activat etichetarea automată și aveți o opțiuni etichetate Google Analytics pe site, codul GCLID va opțiuni etichetate stocat într-un nou cookie Google Analytics de pe domeniul site-ului aflați mai multe despre modul în care Google Ads urmărește conversiile pe site. Dacă un utilizator dă mai multe clicuri pe același anunț, acestea vor fi contorizate drept mai multe clicuri pe același rând GCLID din raportul privind performanța clicurilor.

opțiuni etichetate modificări în opțiunea gc

Un mic procentaj de site-uri nu permit parametri URL arbitrari și afișează o pagină de eroare atunci când este activată etichetarea automată. Discutați cu web developerul pentru a afla dacă vă aflați în această situație sau activați etichetarea automată și faceți un test dând clic pe anunț. Dacă linkul către site funcționează, puteți folosi etichetarea automată.

Mai opțiuni etichetate Faceți dublu clic pe pictograma din vizualizare arborescentă sau în forma din diagrama reprezentând elementul la care doriți să adăugați valori etichetate. În caseta de dialog Proprietăți UML element, faceți clic pe etichete valori. Selectați o valoare etichetate de editat sau faceți clic pe nou pentru a crea o nouă valoare etichetat. Tastați o valoare pentru valoarea implicită etichetat pe care o editați sau tastați un nume și o valoare pentru o nouă valoare etichetat.

Dacă apare o eroare, va trebui să dezactivați etichetarea automată din contul Google Ads. Apoi solicitați-i web developerului să accepte parametrii URL arbitrari înainte de a o activa din nou.

Dacă site-ul dvs.

Notă: când creați o nouă acțiune de conversie, etichetarea automată se activează automat, dacă nu folosiți încă urmărirea conversiilor pe mai multe conturi. Dacă folosiți urmărirea conversiilor pe mai multe conturi, trebuie să activați opțiuni etichetate etichetarea automată în fiecare dintre conturile subordonate. Aflați cum puteți verifica dacă este activată etichetarea automată Activați etichetarea automată În mod prestabilit, etichetarea automată este dezactivată.

Pentru a o activa, urmați pașii de mai jos.

Aveți nevoie de mai mult ajutor?

Dacă nu puteți folosi etichetarea automată, folosiți etichetarea manuală pentru a importa date Google Ads în Google Analytics. În meniul pentru pagini din stânga, dați clic pe Setări. Dați clic pe Setările contului. Dați clic pe secțiunea Etichetare automată. Dați clic pe Salvați.

  1. Cum să ascunzi fotografiile etichetate pe Instagram
  2. Adăugarea sau editarea valorilor etichetate ale unui element UML - Visio
  3. Opțiuni site afiliat
  4. Valorificați fiecare conversie cu ajutorul etichetelor la nivel de site - Google Ads Ajutor
  5. Schimb valutar forex sau bank
  6. Google Photos introduce opţiune pentru etichetare manuală a pozelor, cu anumite restricţii - Go4IT
  7. Valorificați fiecare conversie cu ajutorul etichetelor la nivel de site 13 octombrie Este cea mai interesantă perioadă pentru specialiștii în marketing digital.
  8. Cele mai bune brokeri forum forex

Mai multe despre acest subiect